cursor

Fruity Strawberry Heart

~~ anniversary ~~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 10, 2011

~~ Hot Pejabat Hot fm ~~



Mula2 die call....terputus...pastu die call balik...kieran pn tnya ar aku..nape asyik terputus?? awak ok ke? aku pn gtaw ar terkezut!!! dorg pn bantai gelak kt aku n suruh rileks2....hua3...ok2...cooollll babeyyhhh....



suraya : awak...silakan buat ucapan yer....

aku : kepada bdk2 opis sy...slmt buat kerja yer..terutama geng2 sailormoon...

kieran : geng apa tu??

aku : geng2 sailormoon....

suraya & kieran : hahahhaa (gelak2 kaw2 pnya).....

suraya : budak2 tadika ke? korg pakai skirt erk?? hahaha

aku : xla...sbb geng kitorg cukup 5 org..tu yg kitorg namakan geng sailormoon..hehehhe

kieran : ok2...teruskan..haha

aku : kpd mak ayah sy jugak semoga sihat2 selalu...x lupa buat Mohd Helmie Abd. Karim di Perbendaharaan Negeri kelantan...semoga sntiasa hepi n ceria2 selalu..hehe

kieran : xkn 2 je kot...i love u..i love u xde ke??? =)

aku : alaa....x pyh la i love u...i love u nih....aishiteru sudaaaa....hahaha

kieran : hahahaha....tp x mintak pn lagu aishiteru...

suraya : lagu back at one pn ok ar kn..romantik gak tu.... (**,)


ceewwaaahhhhhhhhhh........tu ar perbualan antara aku, kieran n suraya...seronok n cmpur terkezut woooo.....bila aku dgr ucapan aku lam radio tu...makkk aiii...xde full stop...akak2 opis aku pn ckp...mcm KERETAPI loorr....hahaha








No comments:

Post a Comment