cursor

Fruity Strawberry Heart

~~ anniversary ~~

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

~~ Hanya Awak Di Hati Saya ~~




....AWAK....
hati saya tak pernah dimiliki sesiapa..
tapi sejak awak hadir dalam hidup saya..awak berjaya mendapatkan hati saya..
saya tak pernah sangka saya akan jatuh cinta juga akhirnya..
dan Alhamdulillah lelaki itu adalah awak..lelaki idaman saya..putera impian saya..
awaklah cinta pertama saya..insyaAllah..juga cinta terakhir saya..
saya terima awak..
insyaAllah...saya yakin awaklah yang terbaik...
awaklah lelaki yang akan membimbing saya..awaklah lelaki yang sudi terima kekurangan saya...
sudi menjaga dan menghormati saya.
lelaki yang memelihara kehormatan saya..dan ingin mendapatkan cinta yang suci dari saya..
akhirnya saya sedar..awak memang yang terbaik..
lelaki yang terbaik yang diciptakan untuk saya...
...saya terima cinta awak...


No comments:

Post a Comment