cursor

Fruity Strawberry Heart

~~ anniversary ~~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

~~ Institut Perakaunan Negara Part 1~~




Jeng...jeng...jeng....dh lama aku x mengupdate blog ni.....bila dah start keje ni..jrg btol aku tgk blog aku....ni bila free boleh la aku curik2 ms jap tuk menambahkan criter dlm blog aku ni.... =)

Errmm....IPN a.k.a institut perakaunan negara ataupun rmai gk yg sebut2 institut penjodohan negara..(wakakaka) ialah tempat dimana aku dan kwn2 yg laen berjumpa dan mengeratkan silaturrahim kami...kira lagi tepat,kami ada kursus selama hampir sebulan bermula 4 jan hingga 26 jan 2011...smua yg mengikuti kursus induksi n pra penempatan ni terdiri dripda kami yang memegang jawatan Pembantu Akauntan W17..dan batch kami lapor diri pada 2 ogos 2010....

Masa mula2 lapor diri dlu..kami x berkesempatan knal antara satu sma laen...mklum la..smua sombong2 lagi..ahakkss!! termasuk aku yg lgsung x pndg kiri knan...tp bila p kursus ni...smua aku knal....mklm la..kna bergaul..xkn nk jdi bdoh smbong plk kn...agpn kwn2 jep...mula2 nk pegi ipn..mmg aku x suka..tmbh2 sbulan..boring nyer ar..dh ar kt pedalaman...xde pape yg mnarik pn..huk3..tp last2....KEBBAAABBOOOMMM!!! mmg BEST n SUPERB giler ar...manyak silonok wwooo....hehehe...sapa2 x p..mmg rugi... ;)



Haaa......yg ini kak mariani a.k.a k.su.........she's my sister ms kt kursus ni..aku knal ms lapor diri lagi...bila kt ipn..aku duk 1 bilik ngn die...mmg best ada sis like her!! lurve her so much!! die jge aku mcm aku ni adik die...hehehe....fa sygggg kak su taw...

Yang paling best sal k.su ni kn....Die bertemu jodoh di kursus induksi ni...mmg x sgka2...pd mulanya die ni minat kt ehem2..(bkn nama sbenar..hua3)....tp juz minat jela...tp yg die bertemu jodoh ni bkn ngn org yg die minat...tp ngn abg bun!!! wahwahwah...mmg x sgka kn.....dh jodoh...Alhamdulillah...bertemu jgk kakakku soram ini ngn org yg btol2 menyayangi die...hehehe




Inilah abg bun kita...wif my kak su!!! sweet sgt2 kn....dorg dh bertunang pd 5 mac 2011 dan akan berkahwin pd 4 june 2011...skejap btol kn...knal bln 1..tunang bln 3..n kawen bln 6....bestnyeerrr....aku jgk yg bercinta 4 thn tp kawen xtaw bila..huhu....xpe..xpe..sabaarrr yer cik farra n encik helmie...kumpul duit dulu..yeezzzaaa......mga abg bun n kak su dikurniakn jodoh yg berpanjangn n wt slama2 nyer..k...AMINNN.....


Ats ni ar tok penghulu kitorg!! Merangkap abg aku gk kot kt sna...die anggap aku pn cm adik die...agpn aku suka cri psl ngn die..n die pn suka cri psl ngn aku...dan aku pn pggil die ABG BOTAK!!hahaha...die ckp mmg aku cri nahas ar pggil die botak!! aku pduli pe..haha..so singkatan yg aku guna skrg tuk die "abg b'..huhu...lma2 die pn x kesah..die pn suka pggil aku bdk kecik n bulat cam doremon a.k.a ribena..hampagas tol!!! Lagi 1 die ckp aku ni ar satu2 nyer anak buah die yg suka lwn die...nsib baek ar die ada sorg je ank buah cmni n yg mcm bdk kecik!! tu ar ayt yg die slalu guna..wakakaka....nsib baek ar die dh mmg xde rmbut..law x....hua3..phm2 jela erk...nway,seronok knal ngn pokcik tajul ariffin ni... aku yg kt blkg tu saje2 je eksyen ngn spek org..kihkihkih ;)

No comments:

Post a Comment